NEURO-ECONOMISCH ONDERZOEK NAAR IMPACT VAN EVENTS

Nog dit jaar zal Bureau voor Consumer Neurensics, onder auspiciën van wetenschappers van de Universiteit van Amsterdam, starten met een onderzoek naar de kracht van live en events binnen de marketing- en communicatiemix. Het onderzoek wordt bekostigd door D&B Eventmarketing, Party Rent Group, RAI Amsterdam, Sanoma Media The Netherlands en EventBranche.nl.
‘Als sector geloven we dat live events een van de krachtigste tools is binnen de marketing- en communicatiemix van bedrijven, merken en andere organisaties. Live events prikkelen zintuigen en activeren daarmee emoties bij bezoekers. Maar welke waarde en (economische) impact dit heeft, willen we graag wetenschappelijk onderbouwd zien. Dit onderzoek gaat ons daarbij helpen’, schetst initiator Sjoerd Weikamp van EventBranche.nl namens partijen.
Partnerbijdragen

Werk jij graag met mensen en heb jij een passie voor verkopen? Dan heeft totaalBED een toffe baan voor jou! Jordi (23) is verkoopadviseur bij totaalBED en...

De Tweede Kamer heeft het amendement van Silvio Erkens (VVD) en Chris...

Dat event softwarebedrijf Momice zichzelf blijft uitdagen, bleek afgelopen week opnieuw tijdens...

De sociale partners in de Tentoonstellingsbouw, Meubelindustrie en Orgelbouw hebben overeenstemming bereikt...

Inzicht hebben én inzicht geven in de branche waarin we opereren, is...

Het pand van voormalig restaurant en Partycentrum De Heideroos in Eerbeek -in...

Eindhoven – € 10.000 voor iedere Nederlander belastingvrij, dat klinkt niet alleen...